سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 123723
کل یادداشتها ها : 216
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

کارتن قدیمی و خاطره انگیز پت و مت کامل ارجینال

کارتون قدیمی وخاطره انگیز پت و مت – کامل (ارجینال)

می شود گفت غیر ممکن است کسی پت و مت را نشناسد . همه ما این دو نفر خنگ و بی دست و پا را خیلی خوب… می شناسیم و از آنها خاطراتی در ذهن داریم !

با خیال آسوده خرید کنید پشتیبانی در کنار شماست

کارتون پت و مت

شخصیت های اصلی این مجموعه عروسکی، دو کارگر و تعمیرکار دست و پا چلفتی هستند که در هر قسمت می خواهند مشکلی را حل کنند اما هرچه تلاش می کنند، مشکل پیچیده تر می شود و مشکلات جانبی بیشتری پدید می آید. در آخر، با احمقانه ترین و پردردسرترین شیوه به راه حلی دست می یابند که ازآن «رضایت» دارند. دو شخصیت عروسکی ابتدا در فیلم کوتاهی به نام «متفکران» حضور یافتند و سپس مجموعه تلویزیونی مستقلی براساس این شخصیت ها با عنوان «و همینه»! ساخته شد. دراین زمان بود که شکل و ظاهر آنها به صورت کنونی طراحی شد. عاقبت درسال 1989 این شخصیت ها دارای نام های پت و مت شدند ومجموعه تلویزیونی آنها هم به همین اسم نامیده شد.

این دو مرد عروسکی پت (Pat) و مت (Mat) نام دارند و در کشور چک پای به عالم هستی گذاشته‌اند. خالق آنها مردی است به نام لوبومیر بنس (Lubomir Benes). او کار ساخت این انیمیشن را بتنهائی آغاز کرد، سری اول این انیمیشن را با نام تعمیرکاران (The Tinkers) ساخت و کارش مورد توجه بسیار قرار گرفت.

پس از آن، بسیاری او را یاری کردند تا این کار را گسترش دهد؛ و تاکنون سه سری از آن به نامهای Thats it، Pat and Mat و “Pat and Mat” return ساخته شده است.

این انیمیشن معروفترین مجموعه انیمیشن بنس است که در استودیوی Brati V triku ساخته شده است. این استودیو از قدیمیترین و بزرگتین استودیوهای تهیه انیمیشین به سبکها و روشهای مختلف است و بسیاری از نوابغ این رشته در آن‌جا مشغولند

این مجموعه ارزشمند از کیفیت اصلی شرکت برخوردار است و تمامی قسمتهای کارتون پت و مت را از ابتدا تا کنون شامل میشود.

78 قسمت کامل و با کیفیت

همین حالا با سفارش کارتون پت و مت خاطرات کودکی خود را زنده کنید و آن را به کسانی که دوستشان دارید هدیه بدهید. با خیال آسوده خرید کنید پشتیبانی در کنار شماست

 

مجوز: 155/22365

روش خرید: برای خرید کارتن قدیمی و خاطره انگیز پت و مت کامل ارجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کارتن قدیمی و خاطره انگیز پت و مت کامل ارجینال


  

 

بهترین های لورل و هاردی تمام رنگی دوبله فارسی(اورجینال)

بدون شک ؛ لورل و هاردی را همه می شناسند.دو شخصیت شوخ و دوست داشتنی که با کارهای مسخره و حرکات احمقانیشان همه ما بارها به آنها خندیده ایم. باز هم لورل و هاردی با همون رفتارهای جالب و دوست داشتنی.

لورل و هاردی نخستین زوج های موفق کمدی بودند که رابطه شان بارها مورد تقلید قرار گرفت و هیچ گاه با آن کیفیت تکرار نشد. مخاطبان آنها از کودک تا بزرگ را در بر می گیرد. چاق / لاغر/ خودنما / ابله / بالغ / کودک / برتری طلب / دون پایه و...

لورل و هاردی ارجینال

آنها واقعا با هم خنده دار بودند. طنز پیکرشناسی آنها یعنی خنده خاموش ، چشمان نمناک و موهای سیخکی و هم چنین شکم بر آمده ، لباس های تنگ و چهره بیانگر هاردی به عنوان عواملی خود به خود خنده دار است. ضمنا بر خلاف بیشتر گروه های کمدی ، آنها هر دو به یک اندازه خنده دار بودند که به قول هال روچ ، تهیه کننده موفق ترین آثار آنها دستاوردی بسیارمهم بود ، زیرا ظرفیت هر شوخی را تشدید می کرد.

کلی گیج بازی و شلوغ پلوغ کردن برای حل مسائل ساده.

همون لورل و هاردی دوست داشتنی.

لورل که نام اصلی آرتور استنلی جفرسن بود در سال 1890 میلادی در آلورسن بریتانیا به دنیا آمد. پدر او بازیگر بود و استن در نمایشخانه های بریتانیا او را همراهی می کرد. در آنجا بود که مهارت در پانتومیم و دیگر شگردهای نمایشی را آموخت. استن در آمریکا به ایفای نقش در سینما و تئاتر پرداخت و سرانجام با آلیور هاردی همبازی شد که در استودیوی هل روچ مشغول ایفای نقش های کمدی بود. لورل و هاردی در سال 1926 همکاری هنری خود را شروع کردندو به فاصله یک سال ستاره شدند. آنها بعد از چندین فیلم صامت موفقیت خود را در سینمای ناطق افزایش دادند. آنها برای فیلم کوتاه جعبه موسیقی در سال 1932 جایزه اسکار گرفتند. لورل در سال 1961 میلادی یک جایزه اسکار دیگر هم به خاطر خلاقیت پیشگامانه دریافت کرد. وی در سال 22 فوریه 1965 در اثر سکته قلبی درگذشت. الیور نورول هاردی در هجدهم ژانویه 1892 در هارلم در جورجیا آمریکا به دنیا آمد.او در دانشگاه ایالتی جورجیا در رشته حقوق تحصیل می کرد و در فواصل بین درس ها در کنسرواتوی موسیقی آتلانتا آواز می خواند. در خانواده ی او هیچ پس زمینه ی نمایشی مانند لورل وجود نداشت ، اما نمایش در خون او بود. الیور مدتی حقوق خواند و مدتی نیز به طور جدی آواز را دنبال کرد ( او صدای خوبی داشت که بعدها در برخی فیلم ها مورد استفاده قرار گرفت.) تا در سال1910با افتتاح یک سالن تئاتر در میلد گویل جورجیا به سینما علاقه مند شد و سپس با کمپانی لوسین فلوریدا شروع به کار کرد. یکی از نقش های دو نفره ی متعددی که او در آن ظاهر شد سگ خوش شانس بود که نقش کوچکی در مقابل لورل داشت. این ماجرا تقریبا یک دهه قبل از آن بود که این دو دوباره با هم همبازی شوند. او در نقش های چاق بسیاری بازی کرد و در سال 11926 به استخدام هال روچ در آمد. در فیلم های اولیه اش با نام های نورول هاردی ، بیب هاردی ( لقبش در کودکی ) ، الیور بیب هاردی و الیور نورول هاردی بازی می کرد و پس از پیوستن به روچ نام الیور هاردی برای او تثبیت شد.

کله پوکهایی که در قلب همه جا دارند؟؟؟

احمق های جدا نشدنی !!!

این مجموعه دوبله به فارسی و تمام رنگی می باشد با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروانه نمایش شماره 14731-88/155

http://a4faranse.com/wp-content/uploads/2012/07/a4faranse.com_.gif

 

روش خرید: برای خرید لورل و هاردی ارجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید لورل و هاردی ارجینال


  

 

کارتون:لاکی لوک، لوک خوش شانس/اورجینال

 


لوک خوش‌شانس - گاوچرانی که سریع‌تر از سایه‌اش هفت تیر می‌کشد.

خالق این شخصیت موریس دو بور، نقاش بلژیکی است. در ابتدا موریس هم نویسنده و هم طراح داستان‌های لوک بود، اما پس از چند جلد اول کار نگارش داستان‌ها را به نویسنده‌ای فرانسوی به نام رئه گویسنی واگذار کرد و نتیجه کار این تیم دو نفره شگفت آور بود و چنان پختگی و ظرافتی به لوک خوش شانس بخشید که به سرعت آن را به یکی از محبوب‌ترین قهرمانان داستان‌های مصور در دنیا بدل کرد.
پس از مرگ گوسینی در سال 1977 موریس کار تصویرگری لوک خوش شانس را به کمک نویسندگان دیگر و گاهی به تنهایی ادامه داد. دوران همکاری موریس و گوسینی طلایی‌ترین عصر داستان‌های لوک خوش شانس به شمار می‌رود. پس از مرگ موریس، آچده - هنرمند فرانسوی - سری جدید لوک خوش شانس را طراحی کرد که نتوانست موفقیت سرعت قبلی را تکرار کند.

سری کتاب‌های کمیک لوک خوش شانس، یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌های کمیک در تاریخ است که فروش فوق‌العاده بالایی در سرتاسر دنیا داشته و به اکثر زبانهای دنیا نیز ترجمه شده است.

موریس و گوسینی در این سری داستان‌ها، شخصیت‌های زیادی را به تصویر می‌کشند که بعضی از این شخصیتها در ادامه، اهمیت و محبوبیتی هم اندازه لوک به دست می‌آورند. از آن جمله می‌توان به برادران دالتون و ران تان پلن - و یا همان بوشفک - اشاره کرد.

برادران دالتون (جو، جک، ویلیام و آوریل ) در اکثر داستانهای لوک به عنوان دشمنان اصلی لوک خوش‌شانس ظاهر می‌شوند. این برادران که به ترتیب یکی از دیگر بلند قدتر و کودن‌تر هستند، به عنوان پسر عموهای دالتونهای واقعی - که از مخوف‌ترین تبهکاران تاریخ آمریکا به شمار می‌روند - قصد گرفتن انتقام از لوک را دارند. این شخصیتها به سرعت به محبوبیتی عظیم دست پیدا کردند.
از جمله شخصیت‌هایی که در همه داستانهای لوک حضور دارند، می‌توان به جالی مامپر - باهوش‌ترین اسب دنیا - و ران تان پلن - کودن‌ترین سگ دنیا - اشاره کرد.

جالی جامپر با اعمال شگفت‌آوری که انجام می‌دهد، همیشه کمکی بزرگ برای لوک محسوب می‌شود. از جمله توانایی‌های جالب «جالی» شطرنج بازی کردن، دویدن در خواب، زورآزمایی و مچ انداختن بالوک، آشپزی و شستن لباس است.
ش م:155/88230

 

 

روش خرید: برای خرید کارتون:لاکی لوک، لوک خوش شانس/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کارتون:لاکی لوک، لوک خوش شانس/اورجینال


  

کارتون لولک و بولک(اورجینال)

 

خرید این کارتون زیبا به شما توصیه میکنیم ...
به شماره پروانه 155/738541




لولک و بولک دو شخصیت محبوب و دوست داشتنی دنیای انیمیشن هستند ،این مجموعه لهستانی که پس از سالها همچنان در رده نخست کارتونهای لهستانی تاریخ این کشور قرار دارد، در کشورمان نیز از محبوبیت بالایی بر خوردار است و در چند نوبت از شبکه های مختلف سیما پخش شده است. با ماجراهای جذاب لولک و بولک همراه باشید!

این مجموعه در کشورهای بسیاری به نمایش در آمد و موفقیت کسب کرد در ایران نیز پخش آن از سال 1978 میلادی آغاز شد و پیامهای بسیار اخلاقی را همراه با نشاندن شکوفه لبخند روی لبهای کودکان ایران زمین، به آنها منتقل کرد.

 

روش خرید: برای خرید کارتون لولک و بولک(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کارتون لولک و بولک(اورجینال)


  

 

کارتون قدیمی بلفی و لیلیبیت(اورجینال)

 

متأسفانه بعضی از همکاران گرامی قیمت این مجموعه را پایین آورده و از طرفی از تعداد DVD ها را کم میکنند و مجموعه را کامل نمی فرستند اما اکنون می توانید این مجموعه با بهترین کیفیت و پایینترین قیمت از این سایت تهیه کنید

داستان پانت ها که آدم کوچولهای یک دهکده در دل یک جنگل ناشناخته هستند. بلفی نام یک دختر بچه مهربان بود که نزد عمویش زندگی می کرد و از پدر و مادرش هیچ خبری نداشت. لی لی بیت هم یک پسر چابک و زرنگ بود که همیشه به بلفی کمک می کرد. این دو به همراه چند بچه دیگر از سرزمین پانت ها در هر قسمت ماجراهای جذابی را خلق می کنند. ماسیوکی هایشی سال 1980 مجموعه “بلفی و لی لی بیت” را در 26 اپیزود ساخت. آکیوشی ساکای، نائوکو میاکی و تاکایو اویاما فیلمنامه این مجموعه را بر مبنای داستانی از شیگرو یاناگاوا و تومویوکی میاتا نوشتند. “بلفی و لی لی بیت” از هفت ژانویه سال 1980 تا هفت ژوئیه همین سال پخش شد. در این مجموعه که محصول مشترک ژاپن، ایتالیا و فرانسه است، صداپیشگانی چون یوکو آساگامی (بلفی)، مایومی تانکاکا (لی لی بیت) و ساچیکو چی جی ماتسو (ناپو) و … حضور داشتند
به شماره پروانه:155/9645

 

 

روش خرید: برای خرید کارتون قدیمی بلفی و لیلیبیت(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید کارتون قدیمی بلفی و لیلیبیت(اورجینال)


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ